Subject: RE: Arvamuse küsimine uue tarbijakrediidi direktiivi (2023/2225/EL) ülevõtmise valikute kohta
From: "Liising" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium Delta"
Cc: "Kaidi Urgas"
Date: Fri, 19 Jul 2024 08:23:27 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

Arvamusavalduse.

Lugupidamisega,

Reet Hääl

Tegevdirektor

+372 50 12 088

www.liisingliit.ee

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, May 22, 2024 8:21 AM
To: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet <[email-masked]>; Eesti 
Pangaliit <[email-masked]>; Finance Estonia 
<[email-masked]>; Liising <[email-masked]>; Eesti 
Võlausaldajate Liit <[email-masked]>; Eesti Tarbijakaitse Liit 
<[email-masked]>; Finantsinspektsioon <[email-masked]>; Eesti 
Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>; MTÜ Eesti Krediidiandjate Liit 
<[email-masked]>; Teenusmajanduse Koda <[email-masked]>; 
Eesti Juristide Liit <[email-masked]>; Tallinna Ringkonnakohus 
<[email-masked]>; Tartu Ringkonnakohus <[email-masked]>; Harju 
Maakohus Tallinna kohtumaja <[email-masked]>; Viru Maakohus 
<[email-masked]>; Tartu Maakohus <[email-masked]>; Pärnu 
Maakohus <[email-masked]>; Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>; 
Tallinna Ülikooli Ühiskonnateaduste Instituut <[email-masked]>; Tallinna 
Tehnikaülikooli sotsiaalteaduskond <[email-masked]>; Eesti Omanike Keskliit 
<[email-masked]>; Eesti Noorteühenduste Liit <[email-masked]>
Subject: Arvamuse küsimine uue tarbijakrediidi direktiivi (2023/2225/EL) 
ülevõtmise valikute kohta

Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Arvamuse küsimine uue tarbijakrediidi direktiivi (2023/2225/EL) 
ülevõtmise valikute kohta

Registreerimise kuupäev: 21.05.2024

Registreerimise number: 10-4/4356-1.

  <http://www2.rik.ee/delta/JM_logo.jpg>

Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.just.ee> www.just.ee